20111105

selamat hari raya aidiladha

Selamat hari raya aidiladha esok buat semua para muslim.isnin cuti ke?tahun ni beraya di kelana jaya sebab nenek dah pun pergi menunaikan haji,jadi tak boleh balik terengganu.<-- semacam je,rasa macam nak tulis karangan,skema habis,penangan rohana kot,ajar bahasa tinggi masa sekolah dulu.

kenangan aidilfitri yang lepas ^_____^'

Kalau lah korang korang ni student uitm,komfem sangat lah baru lepas seram sejuk dapat result.alhamdulillah syukur dan rasa berbaloi dengan apa yang dikurniakan.mohamad faizul,saya bangga dengan awak sekali,kita sama sama dungu ingelish,jangan salahkan aziah.

WHAT PAST IS PAST,CHANGE FOR BETTER FUTURE
Yang pasti aku ingat lagi apa aku bagitahu sorang kawan ni,sebab dia rasa kecewa,'jangan risaulah hero kalah dulu'.jangan takut berdepan dengan kegagalan.tak sabar rasanya nak berniaga dekat uitm lagi !

No comments:

Post a Comment