20111108

hai nama aku zapato

Aku dengan dia semalam genap 2 tahun atau 24 bulan atau 96 minggu atau 730 hari atau beberapa saat lah,padahal tangan tengah khusyuk tekan kalkulator,tapi betul ke semua kiraan ni?takpe biar salah kira sekalipun aku tetap nak bercerita.


Tatkala semua orang tengah mengumpulkan seluruh keringat untuk mengatakan 'your game is over',aku rasa nak gelak.aku tak anggap satu hubungan itu game.aku takut jugak kalau aku nampak bodoh kalau satu hari nanti si dia tinggalkan aku.

At the end of the day for today,rasa blushing sungguh,serius tak tipu ..
AMOI TU .. DEKAT MOD TU ..

Dah kata size 37,degil nak bawak kaki.
Dah suruh curi je satu kasut tu kat rak buat ukur,degil nak jugak bawak kaki.
Risau,kalau silap membazir.

AMOI BOLEH LAH SIZE 37 ..

Duduk dikerusi sambil tunggu amoi.amboi mak kau,dua amoi datang.dah agak dah mesti nak kata punya,ah cepat lah mintak mintak muat dalam hati menjerit.

WAHH KASUT SAMA COLOUR EH.
ITU YOU MANA BELI KASUT?

Ayooo amoi,saya sudah blushing lah,try kasut,pas dekat dia,cepat bayar.belum apa apa lagi dah ada yg tegur,'couple shoes,walna sama'.

No comments:

Post a Comment