20111115

all the time favourite

Hii,rasanya minggu ni minggu cinta cintun kot?hii faizul,awk bace entri ni tak?maaf lah eh kalau aku dera hati si bujang tanpa teman mahupun si duda kaki perempuan ataupun si janda di tinggalkan.orang kata kahwin tu boleh cerai,ini kan lagi yg dok bercinta,bila masa je boleh putus.

Apahal mukamidah entri ni?mengarut je aku.saja godek godek folder gambar,rasa kejam sebab ikutkan rasa marah,habis semua gambar bersama dia dalam laman sosial muka buku aku buang.oh dia sedang membaca,jangan senyum tau?


Aku jumpa gambar atas.dua dua dah nazak,tapi tersimpan rapi.ada kenangan,susahkan nak buang macam tu je?

3 comments:

FANTASTIC PIECES said...

hai,

tumpang iklan ya.

blouse, cardigan, dress bawah rm50 including postage. happy shopping!!

tq.

pilotHans said...

haha...sometimes old stuff ade sense of memory yg kadang2 rase sayang nk buang

Model Baju Murah said...

tulisan yang baik untuk di simak,,nice post

Post a Comment