20111005

melepas

Sekuat mana pun orang kata hati tu,tapi keras lagi nafsu ni.
Aku nak memberontak.kenapa aku tak dapat biasiswa jpa tu?
Bukannya kali pertama aku apply,tapi dah masuk kali kedua di-reject-kan.
Frust habis orang kata.

"Belum rezeki,sabarlah ..." suara - suara sumbang menyahut,menyedapkan hati.mereka tak tahu aku ada impian,punya rancangan,jadi bukan salah mereka.

Tak semua kau rancang akan berlaku,mungkin nasib tak menyebelahi aku,ini tidak adil tidak adil bagiku,ini tidak adil tidak adil baginya - penakut, yuna | decorate

No comments:

Post a Comment