20110923

terdampar pulak dekat sini

Malam tadi,lepas bangkit dari tidur,aku termenenung.elok elok dari jam sembilan sampai ke jam sepuluh setengah.apa aku nak hah?

Tiga hari gap,bukan main lama lagi dan aku?aku tak biasa lama lama di sini tanpa membuat satu apa pun pekerjaan.oh ada ! mengodek - godek laman sesawang yang aku biasa buka,"ah manja betul lah wireless uitm ni,apa pun tak boleh."

Aku tengah berkira kira nasib aku akan datang.aku fikir,aku mahu tukar angin.aku fikir lagi,aku mahu berhijrah.nampak tak,bertapa tamaknya manusia bernama fast ini?apa dia?aku fikir aku nak masuk kelas lain semester depan,aku nak jumpa orang baru yang mungkin sesuai dengan expectation aku,tapi cuma satu,aku takut gagal macam dulu.buat masa ni berserah je lah.

when you were young -- the killers

Persoalan yang aku nak tinggalkan,biar nampak entri ni tergantung sedikit.orang yang kuasa dua macam aku ni,boleh mohon fast track ke?yang jadi isunya dekat sini hampir sume rakan seperjuangan time aku sekolah rendah dah jadi degree student,oh em gee !

No comments:

Post a Comment