20110920

penyakit runsing

Hmmm,selang beberapa minit baru galak jari aku memicit micit papan kekunci ni,tak tahu lah nak kata apa.

RUNSING,RUNSING RUNSING SANGAT ..
Aku terpaksa berjauhan dengan blog buat masa ni.esok aku dah berangkat pulang ke segamat,aku nak habiskan cepat cepat baki semester kuasa dua ni.

Susah kan kalau ada penyakit runsing ni?aku risau aku mimpi lagi.bukan seram pun,cuma kalkulator,tapi aku,ahh memang susah nak gambarkan.doakan aku ye semua !

No comments:

Post a Comment