20110923

lega semuanya tak jadi

Rakus pulak aku mengupdate blog ni,mana pergi istilah struggle ni?jangan nak poyo sangat lah fast.

Sedang enak aku menjawab soalan pemikiran dan tamadun islam ringkasnya ctu tadi dan tiba - tiba .. ah,aku tipu,sejurus sahaja-lah.

beep beep beep' <-- bodoh sungguh bunyi telefon tangan.

"RM0. Pelanggan dihargai,hotlink tidak akan mengenakan cukai perkhidmatan ke atas tambah nilai prabayar & pek permulaan.jika anda dicaj sila hubungi 1300 820 120."

Berita hebat abad ini dari hotlink,terima kasih,saya memang pengguna yang harus dihargai,jangan caj sana caj sini lagi.kalau tak,takda lah istilah customer always right.lama dah aku guna nombor cun dari hotlink ni,sejak aku tahu betapa seronoknya memakai telefon tangan alcatel,sejak lapan tahun yang lalu.

Cuba baca balik,ada yang tak kena,nampak tak alcatel?season bukan?pakai motorola pun dh digelak pensyarah dulu.inikan lagi alcatel yang bak kata orang kelantan "wak pekong anjing pun dok mati".

No comments:

Post a Comment